Bildocktorn Erica

Har precis julfixat klart i mitt hus! Det är verkligen sååå mysigt nu! Jag var och handlade apelsiner och nejlikor i dag som jag har fixat och hängt upp i ett av fönstrerna. Jag handlade även en vaniljglögg, så nu blir det mys framför tven med glögg och russin! Ska bli intressant att se vad den smakar. Har som sagt fixat i huset och städat som en tok fram tills nu. Känns skönt att få lite ordning på saker och ting. Funderar även på att göra min säng till dubbelsäng igen. Känner att jag behöver lite utrymme när jag sover. Känner mig som en sardin i en sardin ask! Inte så skönt med andra ord. Hahah

Nu ska jag sätta mig och slå in en present till pappa för han fyller år i morgon!!! Jag hoppas han blir lite glad i alla fall. Det är ju ändå tanken som räknas. Men det är riktigt svårt att handla nått till han för han har typ allt som han är intreserad av, sen köper han de han vill ha själv och det är aldelse för dyrt för mig! Men men, vi får se vad han tycker i morgon.

Just de, har pratat med min morbor i dag, det slutar nog i att det blir en annan bil igen. Tydligen hade topplocket gått sönder och det säger mig ingenting. Men det har nått med morton att göra och att laga det kommer kosta mer än vad bilen i sig är värd. Men tydligen var vattnet slut, men det komiska är att jag och pappa kollade det i lördags och såg att det stod på mini. Jag frågade pappa om vi skulle fylla på, men han tyckte jag kunde göra det en annan dag för det var mörkt och kallt ute då. Men nu är det så här att när min morbror öppnade locket var det slut. Så saken var den att, på mini sträcket var det bara smuts som gjorde att det såg ut som om det var vatten kvar.. Så jävla typiskt alltså... Så vi får se vad det blir för nått nu.. Måste ha en bil till helgen för då jobbar jag igen..


Min vaniljglögg och mina apelsiner som jag gjort!


Mina två fönster som jag pyntat lite extra i.. Fint va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0