Bad girl?! -Jaajjjaaaa bulla!

I´m a bad girl! Mohahaha!! Fy satan vad elak jag är.. Men jag har all rätt. För ingen gör nått mot Erica ostraffat!! Förr eller senare kommer man att ångra sig att man överhuvudtaget har nämt mitt namn! Jag börjar långsamt och utvecklar sedan allt eftersom.. ! Oj oj oj vad ni är nyfikna nu va!?! Hiihihi..

Nej nu ska även jag sagta men säkert uppsöka min säng och ladda för min sista dag på praktik.. Jajjaaa bulla!! Men även min sista dag innan jag åker till Värmland för att fira jul hos Mamma!!! Självklart ska jag även träffa syrran också! :)

Puss och godnatt!
Hoppas ni kan sova nu utan att oroa er för mycket!! ;) Höhöh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0