Babyboooom

Asså vad händer med Värmlandsborna. Min syter ringde nyss och chockade mig totalt. Tydligen är 3 stycken som jag vet vilka det är gravida.. Den ena är i samma ålder som jag och vi gick i samma klass när jag bodde där. Hallåååå vad tänker folk med igentligen, självklart vill jag också ha barn, men först en utbildning!! De kommer ju nästan inte hinna gå ur skolan innan barnet kommer. Men men,, Jag önskar de all lycka och hoppads det går bra. Men det känns så himla typiskt en "små ort". Men men..

Ännu en sak som är irriterande. Det är folket på skolan. Jag kom och gick och så säger någon - Skriv under! Jaha tänker jag, kankse vore det bättre om man presenterade vad det är man skall skriva under. Ge lite inforamtion kankse!!?? Aja.. Nu ska jag läsa lite om Rokokon och sen ska jag åka hem och fira pappsen..

Typiskt Barock, blå/vitt med insperation från Kina..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ena är i samma ålder som jag och vi gick i samma klass när jag bodde där, skrev du.

Men tycker även du kan slänga in att ni va faktiskt bästa kompisar & ni umgicks jämt än att skriva att ni bara gick i samma klass.

2009-12-02 @ 18:05:19
Postat av: Anonym

Som att det inte skulle kunna hända i en större stad då?

2009-12-05 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0