Återställare!

Eftersom det börjar närma sig helg och vilket för de felsta betyder, PARTY! Tänkte jag komma med lite tips jag hittat om en bättre "dagen efter"... Hahah..

- Blanda inte olika sorters alkohol. Det tar längre tid för kroppen att identifiera och smälta varje ebskilld sorts alkohol.

- Om du "råkar ta fel" och blandar ihop saker och ting, kom ihåg reglerna: Öl före sprit-du mår skit. Sprit före öl- på rätt köl. Öl och sen vin - fin fin. Vin och sen öl - gnöl och söl. Hahah förvirrad?! Jag med!! Hihih...

- Håll dig till ljusa drycker. I mörka finns en större mängd av de orenheter som ger både smak åt dryckerna och extra kraft åt trumsolot som just är på gång att starta i huvudet.

- Kom ihåg att kolsyrade drycker påverkar dig snabbare. Bubblorna gör att kroppen tar upp alkoholen snabbare.

- Undvik att dricka för många söta drinkar. Det ger dig en orealistisk uppfattning av hur mycker du har druckigt.

Om jag nu håller det här vet jag inte, men jag ska försöka nästa gång jag går ut på krogen! Hahah..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0