Åhh snöö, mera snööö!!

Åhh i morse, så sjukt mysig stämmning alltså! Gick upp jätte tidigt för att hämta pappa för att sedan åka till Gottrörakyrka för att kolla på Mary-Linns luciaframträdande. Det var jätteroligt att se alla barnen men även höra de sjunga. Det var en sådan mysig julstämning! Och med råga på det så har det börja snöa! och inte lite heller!

Så när jag skulle åka till skolan var jag tvugen att verkligen köra jätteförsiktigt hela vägen. Hur jag ska klara mig att åka hem vet jag inte. Men det löser sig nog. Nu ska jag äta mat, är sjukt hungrig, för i vanlig ordning har jag inte ätigt frukost.

Just det, min redovining i Historia om Konsten gick suverränt!! Jag är verkligen jätte nöjd. Så  nu är det bara att ladda om och börja plugga på Svenska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0