Affärskvinnan Erica!

Att slå in julklappar tog inte så lång tid som jag trodde och Robinsson var inte på tven i dag.. Så nu tänkte jag laga någon slags mat.. Min rygg gör nu ännu ondare och jag har nu tagit min andra tablett för dagen. Fick nått av pappa som han tar som är nästan desamma som voltaren... Men den hjälper inte.. Tog en i morse vid 10 och en nu och det gör så fruktansvärt ont att jag känner mig nästan invalid... Hur ska detta gå när min container kommer eventullet i morgon eller på Tisdag. Sen har jag mässa på Tisdagen också där jag ska stå en hel dag.. Puhh!! Jag hoppas verkligen att det går över snart, Men det tvivlar jag på.. :/

Nu är det klart med min annons i Roslagen runt! Ett måste att se när den kommer ut den 15 december. Håll utkik allihoppa!! Den kommer se helt okej ut, för det är inte jag som gör den utan de som jobbar där. Man får såklart vara med och tycka till, men min ser helt okej ut. Nyfikna nu va!?! :) Det får ni vara fram tills tidnignen kommer! Känner mig verkligen som en buissnieswomen !! Hahah..

Nej nu ska jag laga mat och sen hänga min tvätt som jag lagit i masikn. Jag är så duktig ja! Hehe.. Eller vad tycker ni ;)


Nu fattas det bara till Farfar, Anders (lillebror), Stor Anders, Markus, Moa och Jessi.. Och komplitera Annettes och mammas till en sak till. Sen kanske att jag kompliterat Pappas också..  Vi får se. Men det är till några till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0